La Tornada

Hola a tots!
Com podeu veure, ens hem estat aturades durant un temps. El motiu? Diversos. Diversos canvis de feina, diversos horaris laborals incompatibles amb tot el que sigui vida, diversos embolics dins i fora d'aquesta vall.... Bé, la qüestió és que dimecres, amb l'Alberta, tot esquiant per Baqueira, vem decidir rependre aquesta aventura.
Personalment hi he estat pensant bastant en el blog, i amb la il·lusió que em va fer al principi. Encara recordo com li vaig explicar al meu home que faria un blog de les coses que m'agraden amb l'Alberta. Quan vem començar-lo, l'Alberta i jo treballàvem juntes, i ara, no tant sols no treballem juntes, sinó que cap de les dues s'ha quedat en aquell lloc. Ella ja va escriure un post de la seva nova feina (crec que li va com anell al dit), i jo encara no ho he fet. Apunta Alberta: post de la meva nova feina.
Ara us vull penjar unes fotos de dimecres. De tots els dies de la temporada d'esquí, que va començar a finals de novembre, crec recordar que era el dia 23, el dimecres ha estat el millor: el sol brillava com mai, feia el fred just, la neu feia crec crec, els esquís lliscaven sols, i no hi havia molta gent. Suposo que això últim no li deu fer gràcia al senyor Baqueira, però com a esquiadora, és genial.

pujant a pistes, la cabina ideal

mireu, hem pujat amb audi!!!
Com que feia molt sol, és a dir, molt bon dia, vem decidir anar de punta a punta: des de Cap de la Peülla, ja al Pallàs Sobirà, fins al Tuc deth Dossau. Itinerari ben complet. I sense passar per cap cafeteria, només vem esmorzar al Cafè Nuevo, a Vielha. Apunta Alberta: post de cafeteries del Valle.

Cresta de Bonaigua

Jajaja! com aprofites per pendre el sol!
 Aquesta pista anomenada Cresta de Bonaigua és molt maca: ràpida i tranquil·la, difícilment hi ha gaire gent.

les dues belleses

Ep!! Vols dir??

Tuc deth Dossau
marxem... amb audi un altre cop!
El dimecres m'ho vaig passar molt bé, ja espero el següent! La previsió no pinta molt bona, però podem fer la ruta alternativa: urtau, timbre, tendenou, moet, 2200, i un llarg etc on ja ens coneixen!!

la previsió
Dono el post per acabat, però en deixo dos que ja han d'estar en marxa.

Un petó!!


1 comentario:

  1. Que be que ens ho vam passar!!! La Rita ho necessitava......anava super "enxufada"!!!!!!

    ResponderEliminar