lovely spring

Hola!
Sembla ser que avui és primavera. A mi m'agrada la primavera, el bon temps, el sol i els dies que s'allarguen. Deu ser perquè jo vaig nèixer a la primavera, i m'hi he quedat enganxada.
Sempre em preparo per aquesta època, amb dos must: el primer, faig unes sessions de raig uva, per no semblar un paper de fumar a la que em començo a destapar; i el segon, em compro unes sabates de primavera. Quan vivia a Lleida em comprava unes sandàlies directament que estrenava pel meu aniversari, però in the mountains, sóc més d'aprofitar els diners i comprar-me unes sabates que pugui dur més dies. 

Quatre ratlles del que ha estat l'hivern: feina, fred, feina, desordre, feina, esquiar, feina, més feina, gent, més gent. Com us vaig explicar al post anterior, tinc una feina nova. Ara sóc la copropietària d'un petit hotel de Vielha, anomenat Ostau d'Òc. Ha estat dels meus sogres sempre, però ells volen anar desapareixent del mapa laboral, i jo l'he heredat, amb permís dels seus fills, que no en volien saber absolutament res. Vaig començar l'1 de juliol del 2013, ara ja fa 282 dies, i estic contenta. L'hotel s'ha d'anar actualitzant, que si mobles, que si llenceria, que si decoració, que si informàtica..... i això és el que estic fent des de que vaig arribar-hi. Apart d'aprendre a moure'm en un nou àmbit laboral i diferent al que feia fins ara. Us deixo unes quantes fotos per a què el pogueu conèixer:

menjador

sala d'estar

esmorzar buffet

confitures maison

suite

suite

habitació doble

habitació doble

habitació de matrimoni
Doncs això, que a part de treballar molt, o almenys posar-hi moltes ganes, poca cosa he fet més. He pujat a esquiar bastant poc, menys del que voldria, però els dies que he pujat, els he gaudit extraordinàriament, com l'últim amb l'Alberta. Les vegades que he sortit de la vall també les he aprofitades: un viatge llampec a formigal i cerler (estacions d'esquí que recomano visitar un cop, després podeu tornar a les nostres mountains).
Fins aquí el meu hivern, perquè jo avui, estreno primavera!!

Adéu adéu!!


1 comentario:

  1. Ohhh!!!! Que be Rita, ja és primavera a la Vall d'Aran!!!!!
    Molt maco t'està quedant l'hotelet. Un dia d'aquest hauré de passar i m'ensenyes les reformes.
    Un punet!!!
    Alberta

    ResponderEliminar